niedziela, 26 lutego 2012

Pantofelki nie do pary

Oj spodobały mi się te butki, spodobały :) Bardzo szybko się je robi i są niesamowitej urody :) |
Postanowiłam więc do rubinowego pantofelka Dorotki dorobić zgubiony pantofelek Kopciuszka (;)). Nie wiem skąd i kiedy i pojawił się trzeci pantofelek. Może ktoś wie kto go zgubił??
Bo problem polega na tym, że wszystkie są nie do pary ale w jednym rozmiarze...
Z resztą zobaczcie same/sami:
Najpierw pantofelki nadprogramowe:
I poprawione z konturkami:
A teraz wszystkie trzy:
 Moim faworytem nadal pozostaje pantofelek Dorotki ;)
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. mi się podoba niebieski, chyba dlatego że to mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorki są takie a nie inne nie bez powodu ;) Niebieski też ladny :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem co też z takiej kolekcji szpilek powstanie

    OdpowiedzUsuń