czwartek, 19 stycznia 2012

Pantofelek Dorotki :)

No to i ja zaczęłam SAL Kapeluszowy, ale w założeniu nie będę wszystkich haftować elementów tego obrazka.
Jak na razie zaczęłam od realizacji moich marzeń :) Czyli... czerwonych szpilek :) No w tym wypadku konkretnie jednej czerwonej szpilki :) która wygląda tak:


Kolorki sama dobierałam trzymając się ogólnej kolorystyki na schemacie. wprawne oko zaś wyłapie popełnione przeze mnie błędy. Ogólnie czerwień wygląda jak na zdjęciu, ale kwiat jest cały fioletowy - bez niebieskich wstawek!
I jeszcze z pewnej odległości:



 Hmmm... A może to nie jest czerwona szpilka, a rubinowy pantofelek Dorotki z Czarnoksiężnika z krainy Oz??

2 komentarze:

  1. Śliczny pantofelek, ja tam żadnych błędów nie widzę :) kolorki są świetnie dobrane, faktycznie takie rubinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!!!! Ja tam też sama dobieram kolory :)

    OdpowiedzUsuń